مطالب مرتبط




در قسمت اول از این مقاله که در ادامه می توانید لینک آن را مشاهده کنید، شما را با سه مورد از ویژگی های نرم افزار CRM آشنا کردیم. در ادامه، در این مقاله می خواهیم سه ویژگی دیگر نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری را برای شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که نرم افزار CRM یکی از مهم ترین ابزار ها برای مدیریت مشتریان و رسیدگی به سفارشات و درخواست های آنان می باشد. پس لازم است تا به خوبی با مهم ترین ویژگی های این دسته از نرم افزار ها آشنایی داشته باشید.
ویژگی هایی که در قسمت اول به شما معرفی کردیم:
داشبورد نرم افزار CRM
مدیریت فرایند های جاری
مدیریت و گروه بندی مشتریان
در صورتی که قسمت اول را مطالعه نکرده اید می توانید از لینک زیر آن را مشاهده کنید:
در این قسمت موارد زیر را برای شما توضیح خواهیم داد:
مدیریت محصولات در نرم افزار CRM
سامانه مدیریت ثبت سفارش
مدیریت تیکت ها
در ادامه با ما همراه باشید تا موارد بالا را برایتان توضیح دهیم.
مدیریت و دسته بندی محصولات یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی ها در یک نرم افزار crm می باشد. شما این آزادی را دارید تا به هر شکل که تمایل دارید محصولات خود را دسته بندی کنید و از دسته بندی های خود در زمان مناسب استفاده کرده و سرعت انجام کار ها را افزایش دهید. شما می توانید برای محصولات خود کد های منظم و یکپارچه تعریف کرده و مدیریت بهتری بر روی کالا های خود داشته باشید.
یکی از نقاط قوتی که نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری برای کاربرانشان مهیا می کنند راحتی و سادگی برای ایجاد یک فاکتور حرفه ای می باشد. امکانات مدیریت فاکتور ها شاید در حد نرم افزار های حرفه ای حسابداری نباشد و اما کاملا می توان کار های معمولی را انجام داده و نیاز کاربران را بر طرف کند. شما در یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را دارید تا فاکتور فروش خود را از روش های مختلف مانند ایمیل، فکس، فایل پی دی اف و سایر روش ها برای مشتری خود ارسال نمایید.
تیکت سرویسی است که برای سرویس های پشتیبانی و خدمات پس از فروش مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران در این نوع سرویس می توانند با توجه به مشکل خود، برای شرکت پیام ارسال کنند. این ارسال پیام می تواند از بخش ارتباط با ما و پشتیبانی و یا از سایر روش های دیگر صورت گیرد. این سرویس به گونه ای طراحی شده است تا تمرکز بر روی پیام های ارسالی از سوی کاربران باشد و افراد بتوانند در سریعترین زمان به پیام پاسخ داده و مشتری را از پاسخ خود مطلع کنند.
در این مطلب شما را به سه مورد از ویژگی های نرم افزار CRM آشنا کردیم. فراموش نکنید که شما می توانید از گروه پرین پرواز به صورت کاملا رایگان مشاوره گرفته و سرویس مورد نظر خودتان را با توجه به نیازتان انتخاب و دریافت نمایید.